Czas realizacji zamówienia

Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Zamówienie poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta oraz za pośrednictwem aplikacji Messenger, jeżeli Klient zaznaczył tę opcję w Formularzu Zamówienia. W tej sam sposób Sprzedawca informuje Klienta o zmianie statusu zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy


Termin wysyłki wynika z dostępności produktów oraz wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Klienta formy dostawy.

 

Termin wysyłki


Początek biegu terminu wysyłki Zamówienia do Klienta liczy się w następujący sposób:

    1. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej, od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy lub otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia o dokonaniu płatności od operatora płatności elektronicznych,
    2. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

Dostępność produktów


Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać wysłane przez Sprzedającego. Termin ten wynosi od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni (w przypadku produktów trudno dostępnych).

Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - o czym Klient jest niezwłocznie informujemy za pośrednictwem wiadomości e-mail lub kontaktu telefonicznego.

W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach wysyłki, terminem wysyłki jest najdłuższy podany termin.

 

Formy płatności


Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

    1. przelew na konto (Przedpłata) - wpłaty należy dokonać na numer rachunku bankowego Sprzedawcy (mBank 60 1140 2004 0000 3102 7538 9897). Przelew można zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty, Sprzedawca rozpoczyna realizację Zamówienia;
    2. płatność przy odbiorze (za pobraniem) - płatność gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi, w Paczkomacie lub w oddziale Poczty Polskiej - w zależności od wybranej w formularzu zamówienia formy dostawy);
    3. karta płatnicza przy odbiorze własnym w siedzibie Sprzedawcy - Sprzedawca akceptuje płatność następującymi instrumentami płatniczymi: Visa, Visa Electron, VPay, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, MasterCard World, MasterCard World Signia;
    4. płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu płatności PayU;
    5. PayU Raty - płatność na raty z PayU jest możliwa, gdy koszt towaru wraz z dostawą mieści się w przedziale 300,00-20000,00 zł, a kupujący nie wybrał płatności przy odbiorze. RRSO: 22,36%. Szczegółowe warunki tej metody płatności dostępne są pod adresem: https://www.payu.pl/metody-platnosci/payu-raty-dla-Ciebie;
    6. PayU - Płacę Później - wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu - z odroczoną spłatą należności. RSSO dla płatności w ciągu 30 dni wynosi 0%. RSSO przy 3 ratach - 55,92%, przy 6 ratach - 38%. Szczegółowe warunki tej metody płatności dostępne są pod adresem: https://www.payu.pl/metody-platnosci/place-pozniej;

» formy płatności

Formy dostawy


Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

    1. przesyłka kurierska (DPD, Pocztex Kurier 48, Pocztex Kurier 24);
    2. odbiór w Punkcie - Paczkomaty Inpost;
    3. odbiór w Punkcie - Paczka w Ruchu;
    4. odbiór w Punkcie - Poczta Polska;
    5. list polecony ekonomiczny lub priorytetowy - Poczta Polska;
    6. odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy - po wcześniejszym umówieniu terminu.

 

» koszt dostawy



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl